Általános Szerződési Feltételek (webáruház)
1. Szolgáltató adatai
Név: Mind Your Words
Cím: Unit 111150, PO Box 26965, Glasgow, G1 9BW
Telefon: +447565789667
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@manifesztalj.hu
Weboldal: https://manifesztalj.hu/ | https://zsuzsiprepok.podia.com/
Adószám: (UTR) 2652463322
Bankszámlaszám: 12600016-11319279-07643630
Nemzetközi bankszámlaszám (IBAN): HU64126000161131927907643630
2. Alapvető rendelkezések
2.1 Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Mind Your Words Egyéni Vállalkozó mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett https://zsuzsiprepok.podia.com/ weboldal használatára, valamint a Szolgáltató szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban Felhasználási Feltételek, ÁSZF).
2.2 Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
2.3 Az Általános Szerződési Feltételek a webáruházban elhelyezett Általános Szerződési Feltételek linkre kattintva érhető el. Szolgáltató fenntartja magának a jogot az Általános Szerződési Feltételek külön értesítés és indoklás nélküli módosítására. Felhasználó felelőssége, hogy az Általános Szerződési Feltételek módosítását kövesse. A módosítást követően a webáruház használata az Általános Szerződési Feltételek módosításának elfogadását jelenti.
2.4 Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.5 Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és letöltési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
2.6 A jelen Szabályzat 2022. november hó 7. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad.
3. Regisztráció / vásárlás
3.1 Felhasználó a regisztráció / vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció / vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.2 A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.3 A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Rendelés menete
4.1 Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, majd megkezdheti a vásárlást.
4.2 Felhasználó kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket.
4.3 Felhasználó a “Vásárolj most!” gombra kattint, majd kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők:
4.3.1 Egy összegű fizetés esetén:
Online hitelkártyás vagy bankkártyás fizetés
PayPal fizetés
Google Pay
4.3.2 Részletfizetés esetén:
Online hitelkártyás fizetés
4.3.2.1 Részletfizetéses vásárlás esetén Felhasználó engedélyt ad Szolgáltató számára, hogy a vásárláskor elfogadott összeget a vásárláskor elfogadott időközökben automatikusan terhelje a választott fizetési eszközt a vásárláskor elfogadott összes részlet kiegyenlítéséig.
4.3.2.2 Részletfizetés esetén a megrendelő az összes részlet kifizetésére kötelezettséget vállal.
4.3.2.3 Egy részletfizetés elmaradása esetén Felhasználót e-mailben, a rendeléshez megadott címen erről Szolgáltató értesíti. Amennyiben Felhasználó részéről 14 naptári napon belül nem érkezik válasz, a hátralék rendezéséig felfüggesztésre kerül az adott termékhez való hozzáférés.
4.3.2.4 Egyéni elbírálás alapján, az Szolgáltatóval való kapcsolatfelvétellel Felhasználónak lehetősége van a később részletfizetéseket szüneteltetni, vagy felfüggeszteni. Ez esetben a korábban befizetett részletek nem kerülnek visszatérítésre, és a vásárláshoz való hozzáférés felfüggesztésre kerül.
4.4 A kiválasztott fizetési módtól függően a szükséges adatok megadását követően Felhasználó a „Fizessen most” gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
4.5 Miután a megrendelt termékek értéke kiegyenlítésre került, Felhasználó jogosult a termék(ek) felhasználói fiókból történő letöltésére, illetve a megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap.
5. Elállás joga
5.1 Az elállási jog gyakorlására a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
5.2 Eszerint a Felhasználó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, abban az esetben, ha a megrendelt online tartalom a teljesítés beleegyezéseként letöltésre vagy megtekintésre nem kerül. A Szolgáltató a vételár teljes összegét haladéktalanul, de legfeljebb 30 napon belül – a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra – visszafizeti.
5.3 Amennyiben a Felhasználó a teljesítés beleegyezéseként az online tartalmat letölti vagy megtekinti, abban az esetben nem élhet az elállás jogával.
6. Adatvédelem
6.1 A webáruház használata során a https://zsuzsiprepok.podia.com/ rendelkezésére bocsátott személyes adatokat a Szolgáltató bizalmasan kezeli és nem adja ki további fél számára. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a webáruház a megrendelés teljesítéséhez használja fel.
6.2 Részletesebben kérjük, tájékozódjon az Adatvédelmi irányelvek (Privacy Policy) menüpont alatt.
Általános Szerződési Feltételek (coaching)
amely létrejött egyrészről Mind Your Words (nyilvántartási szám:, adószám (UTR): 2652463322; e-mail cím: info@manifesztalj.hu; telefon: +447565789667) mint szolgáltató – a továbbiakban: Szolgáltató másrészről Szolgáltató 1. pontban jelzett honlapján elérhető szolgáltatás igénybe vevője, mint felhasználó – a továbbiakban: Kliens a továbbiakban együttesen: szerződő felek között az alábbiak szerint:
A szerződés tárgya
1. Szolgáltató tulajdonát képezi a https://manifesztalj.hu/ weblap (továbbiakban: honlap) amelyen keresztül tanácsadás, konzultáció és coaching szolgáltatást végez. A Kliens tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által kínált szolgáltatások egy szabad akaraton alapuló, aktív és felelős folyamaton alapulnak, amely nem tudja bizonyos eredmények elérését garantálni. Jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatás nem minősül egészségügyi ellátásnak. Kliens lehet minden cselekvőképes természetes személy. A Kliens tudomásul veszi, hogy a jelen pontban meghatározott honlapon olvasható bejegyzések nem minősülnek szakmai állásfoglalásnak, tekintettel arra, hogy minden helyzet és probléma egyedi, ezért egyéni elbírálást kíván, ami a Kliens felelőssége.
Időpontot mindenki szigorúan csak a saját adataival, saját felelősségére foglalhat, a szolgáltatást önmaga számára fizetheti és veheti igénybe. Egyszerre több alkalmat nem foglalhat. A Kliens köteles az időpontfoglalás során olyan e-mail címet megadni, melyen valóban elérhető. Ha ez nem teljesül, a szolgáltatás megtartását megtagadhatjuk, s ezzel pénzvisszafizetési kötelesség a részünkről nem keletkezik. A számlára is kizárólagosan a szolgáltatást fizető személy valódi adatai kerülhetnek, melynek megadása a Kliens kötelessége.
2. Szerződő felek rögzítik, hogy Kliens az 1. pontban megjelölt honlap használatával, illetve a honlapon az egyes menüpontok igénybevétele esetén a kifejezett hozzájárulásával tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a fenti tevékenységekkel – Kliens és Szolgáltató között szerződéses jogviszony jön létre, melyre vonatkozóan a jelen – illetve az 1. pontban hivatkozott honlapon feltüntetett mindenkori – Általános Szerződési Feltételekben foglaltak kötelezően irányadóak, annak rendelkezései a szerződő feleket kötik. A szerződés írásba foglalt, magyar nyelvű szerződésnek minősül, az Szolgáltató által iktatásra, és annak megkötésétől számított öt évig megőrzésre kerül.
A szolgáltatás tartalma
3. A Szolgáltató az 1. pontban rögzített szolgáltatás keretében Kliensek részére tanácsadás, konzultáció és coaching szolgáltatást biztosít.
4. Kliens tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által kínált szolgáltatások egy szabad akaraton alapuló, aktív és felelős folyamaton alapulnak, amely nem tudja bizonyos eredmények elérését garantálni. A Szolgáltató által végzett online tevékenység nem egészségügyi szolgáltatás (tehát nem pszichoterápia). A Szolgáltató kizárólag tanácsadás, konzultáció és coaching szolgáltatást végez.
A szolgáltatás igénybevétele
5. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás Kliens általi igénybevétele az alábbiak szerint történik: A Kliens az 1. pontban megjelölt honlapon, Coaching menüpont alatt található “Időpontfoglalás” gombra kattintva online coachingot vehet igénybe. Kliens az időpontfoglalási oldalon számára megfelelő időpontot választ, ezt követően a kért adatokat megadva teljesíti a díjfizetést. Az időpontfoglalásról Szolgáltató Skype és Viber elérhetőségeivel, továbbá az egyéb tudnivalókkal együtt Kliens az általa megadott e-mail címre visszaigazolást kap. Ezen visszaigazolás a jelen szerződés megkötését igazolja a Szolgáltató és a Kliens között. Amennyiben Kliens nem rendelkezik hitelkártyával, vagy más okból nem tudja abszolválni az online fizetést, az info@manifesztalj.hu címen van lehetősége e-mailben időpontot egyeztetni. Az egyeztetés után Szolgáltató Kliens részére számlát állít ki, illetve megadja Skype és Viber elérhetőségeit. A coaching a Kliens által kiválasztott időpontban, Skype vagy Viber videó- vagy hanghívás igénybevételével történik. A lefoglalt időpontban szükséges a Kliensnek Skype vagy Viber fiókjába belépnie, majd az e-mailes visszajelzésben található elérhetőségek egyikén hang- vagy videóhívást kezdeményezni. A foglalásra – továbbá annak lemondására – a kívánt időpontot megelőző minimum 24 órával van lehetőség. Amennyiben a lemondásra a lefoglalt időpontot megelőző 24 órával kerül sor, Kliens a díjat köteles megfizetni abban az esetben is, amennyiben az online coachingot nem veszi igénybe. Felhívjuk a Kliens figyelmét, hogy a weboldalon feltüntetett díj annak ellenértéke, hogy a Szolgáltató a lefoglalt időpontban a Kliens rendelkezésre áll. A Kliens dolga és felelőssége a hívást elindítani és a menetközben felmerülő technikai problémákat elhárítani. Kliens vállalja, hogy a technikai problémákból adódó kellemetlenségeket elhárítja, ezeket szükség esetén a Szolgáltató tudomására hozza. A Szolgáltató keresheti a Klienst a hívás sikertelensége esetén az általa megadott elérhetőségeken, ez azonban nem kötelessége. Amennyiben a kapcsolatfelvételre technikai, vagy egyéb problémák miatt késve kerül sor, Kliens elfogadja, hogy a szolgáltatást ennyivel rövidebb ideig tudja igénybe venni. Mindkét fél részéről 10 perc előre nem bejelentett késés megengedett, de ha a Szolgáltató késik, akkor az ülést a késés időtartamával hosszabban kell tartani, ha a Kliens, akkor az időtartamba beleszámítandó a késés. A Szolgáltató és a Kliens közötti beszélgetés szigorúan bizalmas jellegű, ezért erről egyik fél sem készíthet semmiféle hang- vagy videófelvételes rögzítést a másik fél tudta és írásos beleegyezése nélkül. Szolgáltató kijelenti, Kliens pedig a szolgáltatás igénybe vételével tudomásul veszi, és elfogadja, hogy az általa megadott valamennyi adat, információ valódiságáért és azok tartalmáért Kliens felel, azokért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal.
A szolgáltatás ellenértéke
6. A Kliens kifejezetten tudomásul veszi, hogy az 5. pontban rögzített coaching díjköteles szolgáltatás, és igénybevétele díjfizetés ellenében, előzetes időpontfoglalás alapján történik. A Szolgáltató a szolgáltatás ellenértékét a honlap Coaching menüpontjában rögzíti. A szolgáltatás Szolgáltató által meghatározott díját a Kliens köteles megfizetni a Szolgáltató részére a 7. pontban megjelölt fizetési módok valamelyikének igénybevételével az 5. pontban hivatkozott időpont kiválasztásával egyidejűleg.
Díjfizetési módok
7. A szolgáltatás díjának megfizetése a Kliens választása szerint az alábbi módok igénybe vételével történhet:
Bankkártyás fizetés:
Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A díjfizetéshez Kliens köteles megadni bankkártyája számát, a kártya lejárati idejét és a biztonsági kódját, azonban Szolgáltató kijelenti, hogy a fenti adatokat nem Szolgáltató tárolja, a díjfizetés Stripe bevonásával történik. Kliens tudomásul veszi, hogy a fenti adatok megadásával engedélyezi a tranzakció végrehajtását. A díjfizetés oly módon történik, hogy a Kliens a Coaching menüpont alatti, Időpontfoglalás gomb megnyomását követően az időpont kiválasztása után a „Foglalás megerősítése” gombra rákattintva megadja a kért számlázási adatokat, majd ezt követően átirányításra kerül a díjfizetési tranzakciót lebonyolító szolgáltató (Stripe) oldalára. Ez a rendszer a tranzakciót követően azonnal visszaigazolást küld Szolgáltató részére, hogy sikeres volt-e a fizetés vagy nem, ezt a választ az oldal automatikusan feldolgozza. Amennyiben a tranzakció sikeres volt, az elektronikus számla azonnal elkészül, ezt a Felhasználó a foglalás utáni visszajelzéssel egyidejűleg e-mailben kapja meg.
Banki átutalás:
A díjfizetéshez a Szolgáltató köteles megadni vezeték- és keresztnevét, bankszámlaszámát, valamint a bankszámlaszámot szolgáltató bank nevét. (Ezeket a Kliens részére elküldött számla tartalmazza.) A szolgáltatás díjának legkésőbb a számla kiküldése után 10 naptári nappal meg kell érkeznie a Szolgáltató bankszámlájára. A díj megérkezéséről a Szolgáltató nem tájékoztatja a Klienst, csak abban az esetben, ha ezt a Kliens kifejezetten kéri a Szolgáltatótól.
Felelősségre vonatkozó rendelkezések
8. Kliens kötelezettséget vállal, és garantálja, hogy a jelen szerződés szerinti szolgáltatásokat rendeltetésszerűen, jogszerűen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, valamint jelen Általános Szerződési Feltételek maradéktalan betartásával veszi igénybe.
9. Szolgáltató nem felel a Kliens által megadott (ide értve a Kliens egészségi állapotával kapcsolatos információkat), illetve a későbbiekben módosított adatok hiányosságaiból, a hibásan megadott adatokból eredő semmilyen következményekért.
10. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Kliens jelszavaknak vagy fiókoknak akár a Kliens tudtával, akár anélkül történő illetéktelen használatából eredő károkért. A Kliens azonban felelősséggel tartozik a saját jelszavának, vagy fiókjának illetéktelen használatával a Szolgáltatónak, vagy harmadik személynek okozott károkért.
11. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen – de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért.
12. A Szolgáltatóval való konzultáció / tanácsadás / coaching nem menti fel az egyént saját sorsa, élete fölött levő személyes felelőssége alól. Kliens tetteiért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Bizonyos esetekben adódhat olyan helyzet, hogy Szolgáltató más szakemberek felkeresését javasolja.
13. A jelen Általános Szerződési Feltételek 5. pontjában megfogalmazottak fenntartásával, figyelembevételével és azokkal összhangban Kliens tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kártérítési felelőssége az 5. pontban rögzítetteken kívül felmerülő esetleges károkért is kizárólag a tényleges közvetlen károkra korlátozódik, és a Szolgáltató kifejezetten kizárja a felelősségét bármilyen közvetett vagy következményi, illetve biztatási jellegű kárért, ideértve többek között az elmaradt hasznot, a költségeket és a nem vagyoni kárt is. Kliens tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy Szolgáltatóval szemben kárigény kizárólag a kárigénnyel érintett szolgáltatás díja mértékéig érvényesíthető.
Szerzői jogi rendelkezések
14. Kliens a honlap böngészésével arra szerez jogosultságot, hogy a Honlapon olvasható tartalmakat saját személyes információ szerzés céljára felhasználja fel. Az említett tartalmak ugyanis a Mind Your Words szellemi termékeit képezik, melyek üzleti célú felhasználása, vagy annak változatlan, vagy nagymértékben hasonló módon történő átvételéhez, vagy egyéb felhasználásához a tulajdonos írásos engedélye és a forrás megjelölése szükséges. Másolt oldaltartalomnak minősül, ha az átvétel a teljes oldaltartalom 20%-ánál nagyobb mértékben tartalmazza az említett, engedély nélkül átvett szöveget.
Kliensre vonatkozó rendelkezések
15. Kliens kijelenti és tudomásul veszi, hogy a szolgáltatást kereskedelmi és/vagy üzleti célból nem használhatja. Így különösen (de nem kizárólagosan) nem tehet közzé és nem továbbíthat reklámokat, más weboldalak hirdetéseit, nem gyűjtheti kereskedelmi célból, illetve jogellenesen más felhasználók adatait. A Szolgáltató és a Kliens között lezajlott beszélgetést egyik fél sem rögzítheti (ide érthető hangfelvétel, vagy videó készítése). Az ebben elhangzott infomációk szigorúan bizalmasnak nyilvánulnak, melyet Kliens tiszteletben tart.
16. Kijelenti továbbá, hogy más személy adatait sajátjaként a jelen szolgáltatás igénybe vétele során nem használja, nem szolgáltatja ki; jogvédelem alatt álló adatot, információt, fényképet, egyéb terméket, szolgáltatást az arra vonatkozó engedély nélkül nem használ fel. Kliens tudomásul veszi, hogy nem tölthet fel a honlapra vírussal, mailware-rel, és egyéb kéretlen, vagy rosszindulatú kóddal fertőzött adatokat, információkat, fotókat.
17. Kliens tudomásul veszi, hogy jelen szolgáltatás igénybe vétele során nem tehet közzé, nem közölhet másokkal, nem továbbíthat semminemű, bármely hatályos jogszabályba, vagy egyéb rendelkezésbe ütköző adatot, információt, véleményt. Kliens kötelezettséget vállal arra, hogy jelen szolgáltatás alkalmazása során nem követ el a mindenkor hatályos Büntető Törvénykönyvbe ütköző magatartást.
18. Amennyiben Szolgáltató a Kliens részéről jogsértő, vagy az Általános Szerződési Feltételeket sértő magatartást észlel, jogosult – a Kliens előzetes értesítését követően – Klienst szolgáltatás igénybe vételéből kizárni – kártérítés fizetési kötelezettség nélkül.
Adatvédelem
19. Szolgáltató felhívja a Kliens figyelmét, hogy a birtokába kerülő adatok, információk személyes adatokat tartalmaznak. Egyúttal kijelenti, hogy a személyes adatok vonatkozásában a mindenkor hatályos és vonatkozó jogszabályokat maradéktalanul betartja.
Titoktartás
20. Szolgáltató titoktartási kötelezettséget vállal arra, hogy az ülések során tudomására jutott bármilyen személyes adatot, információt bizalmasan kezeli, mely titoktartási kötelezettség a szolgáltatás lezárását követően is fennmarad időbeli korlátozás nélkül. Személyes adatnak minősül minden információ, ami a Klienssel kapcsolatba hozható, legyen az akár szóbeli, akár írásbeli. Továbbá a Kliens szóbeli vagy írásbeli felhatalmazása nélkül harmadik személynek nem jogosult információt kiadni az ülésen elhangzottakról.
21. A titoktartás szabályai alól kivételt képez azon eset, mikor a Szolgáltató tudomására jut olyan információ, mely alapján valószínűsíthető a Kliens ön- és közveszély okozása, illegális tevékenysége vagy akár érvényes bírósági végzés vagy idézés kötelezi erre. Amennyiben fennáll a Kliens veszély vagy károkozása, jogosult erről az érintett hatóságokat értesíteni.
Panaszkezelés
22. Kliens a szolgáltatással kapcsolatos bárminemű panaszát e-mailben az info@manifesztalj.hu címen közölheti Szolgáltatóval, aki a panaszt a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
A szerződés megszűnése
23. A szerződés megszűnik a Kliens és a Szolgáltató szóbeli közös megegyezésével, illetve azonnali hatállyal rendkívüli felmondás esetén. Azonnali hatályú, rendkívüli felmondásra súlyos, vagy ismételt szerződésszegés esetén van lehetőség. A rendkívüli felmondást a másik féllel e-mailben kell közölni. Amennyiben a rendkívüli felmondásra a Kliens részéről került sor a teljesítés bármely szakaszában, a Kliens köteles a Szolgáltató részére a megrendelt szolgáltatás teljes díját megfizetni a megrendelt időtartamra, valamint a Szolgáltató kárát is megtéríteni.
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya és módosítása
24. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. november 9. napján lép hatályba, és visszavonásig, illetve a mindenkori módosítások hatályba lépéséig érvényes és hatályos. Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor jogosult egyoldalúan megváltoztatni azzal, hogy a módosítást annak hatályba lépését megelőző 15 nappal figyelemfelhívás mellett a honlapján közzéteszi.